Ulei de motor Liqui Moly 5W30
✅ Ulei de motor sintetic de înaltă performanță, dezvoltat în Germania pentru motoare moderne benzină și diesel, inclusiv cele echipate cu DPF. ✔️ Ideal pentru vehicule cu intervale extinse de schimb și cerințe ridicate de performanță. ✔️ Reduce consumul de ulei și combustibil, menținând motorul curat și eficient. ✔️ Compatibil cu numeroși producători auto: BMW, VW, Mercedes-Benz, Opel, Ford etc.
Aplicații Recomandate
- Autoturisme și SUV-uri cu motorizări moderne
- Vehicule cu sisteme de tratare a emisiilor (DPF, TWC)
- Utilizare urbană, extraurbană și condus sportiv
Proprietăți și Beneficii
- Start ușor la temperaturi scăzute
- Stabilitate termică excepțională
- Reducerea depunerilor în motor
- Compatibilitate cu turbocompresoare și catalizatori
Specificații și Aprobări
- ACEA C3
- API SN/CF
- BMW Longlife-04
- MB 229.51
- VW 504 00 / 507 00
- Porsche C30
Specificații Tehnice
- Vâscozitate la 40°C: ~70 mm²/s
- Vâscozitate la 100°C: ~12 mm²/s
- Indice de vâscozitate: 160+
- Punct de curgere: -42°C
- Punct de aprindere: 230°C
- Densitate la 15°C: ~0.850 g/cm³
Instrucțiuni de Utilizare
Utilizați conform indicațiilor producătorului vehiculului. Evitați contaminarea cu alte lichide. Depozitați la loc uscat, ferit de îngheț și soare.
Beneficii
✅ Transport rapid și gratuit ✅ Discounturi speciale pentru comenzi en-gros și colaboratori flote ✅ Calitate garantată – partener autorizat Romcar

Ambalaj: 1L
Categorie: Ulei motor
Viscozitate: 5W30
Grupă Constructivă: Produse chimice Grupă Montaj: Ulei de motor Specificații Ulei: Indicație producător: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51 Recomandare producător: Porsche C30, BMW Longlife-04, API CF, API SN Specificații API: SN Specificații ACEA: C3 Clasa de vâscozitate conform SAE: 5W-30 Clasa de vâscozitate SAE: 5W30 Ambalaj și Capacitate: Tip ambalaj: Canistră Capacitate: 1 litru

Ambalaj: 1L
Categorie: Ulei motor
Viscozitate: 5W30
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW, Mercedes-Benz şi grupul VW. Uleiul de motor hightech cu viscozitate redusă, fabricat prin tehnologie de sinteză, din generaţia Longlife 3 asigură o curăţenie deosebită a motorului datorită rezervei de putere mari. Îndeplineşte cele mai stricte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Reduce formarea de depuneri nedorite la motoarele pe benzină şi Diesel cu injecţie directă (FSI, TDI, Common-Rail etc.). Menţine consumul de ulei la un nivel scăzut. Asigură funcţionalitatea filtrului de particule Diesel (DPF) şi garantează o durată de serviciu maximă. Cu protecţie la uzură îmbunătăţită. Special pentru autovehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV etc.). Proprietăți - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - reduce emisiile poluante - funcționarea lină a motorului - reduce consumul de combustibil - lubrifiere instantanee după pornire la rece - durată lungă de viață a motorului - rezistență excelentă la uzură - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - curățenia remarcabilă a motorului - fiabilitate ridicată a lubrifierii - stabilitate optimă la îmbătrânire - stabilitate mare la forfecare Corespunde şi indeplineşte următoarele specificatii: ACEA C3 • API SP • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.31 • MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Opel OV 040 1547 - D30 / Opel OV 040 1547 - G30 • Porsche C30 • VW 504 00 • VW 507 00 LIQUI MOLY recomandă de asemenea folosirea acestui produs şi la autovehicolele cu următoarele specificaţii : ACEA C2 • BMW Longlife-01 (bis MJ 2018)* • BMW Longlife-01 FE (bis MJ 2018)* • Fiat 9.55535-S1 • Fiat 9.55535-S3 • GWM • HAVAL • VW 500 00 • VW 501 01 • VW 502 00 • VW 503 00 • VW 503 01 • VW 505 00 • VW 505 01 • VW 506 00 • VW 506 01 (Ausnahme R5 und V10 TDI-Motoren vor 6/2006) • Wuling • *nur zulässig für BMW Ottomotoren ohne Partikelfilter im Gebiet der EU einschließlich Norwegen, Schweiz und Liechtenstein Caracteristici tehnice Clasa SAE 5W-30 SAE J300 Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 70 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 12.2 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 173 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592 Numărul total de bază 11,1 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă de Sulfat 0,85 g/100g DIN 51575 Culoare L3,5 DIN ISO 2049 Domenii de utilizare Pentru motoarele pe benzină și diesel care respectă standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6 (inclusiv FSI, common rail și pompe duze). De asemenea, potrivit pentru vehiculele cu motor (CNG / GPL) și vehiculele cu filtru de particule diesel (DPF), chiar dacă este recondiționat. Excepție: motoarele R5 și V10 TDI fabricație înainte de 06/2006. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și convertori catalitici. Pentru cerere universală pentru cele mai noi tehnologii motorizate de la Audi, BMW, Mercedes-Benz și VW Group. Mod de utilizare Se vor repecta indicaţiile producătorilor de motoare şi autovehicule. Eficienţă maximă şi protecţia filtrului de particule este asigurată doar dacă uleiul se utilizează în stare neamestecată. Indicaţii pt. atelierele de service: restul de ulei din rezervor nu trebuie să fie mai mare de 5%. Ambalaje disponibile 1 L Art. nr. 8972 4 L Art. nr. 3715 5 L Art. nr. 8973 20 L Art. nr. 3708 60 L Art. nr. 3709 205 L Art. nr. 3711

Ambalaj: 4L
Categorie: Ulei motor
Viscozitate: 5W30
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW, Mercedes-Benz şi grupul VW. Uleiul de motor hightech cu viscozitate redusă, fabricat prin tehnologie de sinteză, din generaţia Longlife 3 asigură o curăţenie deosebită a motorului datorită rezervei de putere mari. Îndeplineşte cele mai stricte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Reduce formarea de depuneri nedorite la motoarele pe benzină şi Diesel cu injecţie directă (FSI, TDI, Common-Rail etc.). Menţine consumul de ulei la un nivel scăzut. Asigură funcţionalitatea filtrului de particule Diesel (DPF) şi garantează o durată de serviciu maximă. Cu protecţie la uzură îmbunătăţită. Special pentru autovehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV etc.). Proprietăți - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - reduce emisiile poluante - funcționarea lină a motorului - reduce consumul de combustibil - lubrifiere instantanee după pornire la rece - durată lungă de viață a motorului - rezistență excelentă la uzură - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - curățenia remarcabilă a motorului - fiabilitate ridicată a lubrifierii - stabilitate optimă la îmbătrânire - stabilitate mare la forfecare Corespunde şi indeplineşte următoarele specificatii: ACEA C3 • API SP • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.31 • MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Opel OV 040 1547 - D30 / Opel OV 040 1547 - G30 • Porsche C30 • VW 504 00 • VW 507 00 LIQUI MOLY recomandă de asemenea folosirea acestui produs şi la autovehicolele cu următoarele specificaţii : ACEA C2 • BMW Longlife-01 (bis MJ 2018)* • BMW Longlife-01 FE (bis MJ 2018)* • Fiat 9.55535-S1 • Fiat 9.55535-S3 • GWM • HAVAL • VW 500 00 • VW 501 01 • VW 502 00 • VW 503 00 • VW 503 01 • VW 505 00 • VW 505 01 • VW 506 00 • VW 506 01 (Ausnahme R5 und V10 TDI-Motoren vor 6/2006) • Wuling • *nur zulässig für BMW Ottomotoren ohne Partikelfilter im Gebiet der EU einschließlich Norwegen, Schweiz und Liechtenstein Caracteristici tehnice Clasa SAE 5W-30 SAE J300 Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 70 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 12.2 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 173 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592 Numărul total de bază 11,1 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă de Sulfat 0,85 g/100g DIN 51575 Culoare L3,5 DIN ISO 2049 Domenii de utilizare Pentru motoarele pe benzină și diesel care respectă standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6 (inclusiv FSI, common rail și pompe duze). De asemenea, potrivit pentru vehiculele cu motor (CNG / GPL) și vehiculele cu filtru de particule diesel (DPF), chiar dacă este recondiționat. Excepție: motoarele R5 și V10 TDI fabricație înainte de 06/2006. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și convertori catalitici. Pentru cerere universală pentru cele mai noi tehnologii motorizate de la Audi, BMW, Mercedes-Benz și VW Group. Mod de utilizare Se vor repecta indicaţiile producătorilor de motoare şi autovehicule. Eficienţă maximă şi protecţia filtrului de particule este asigurată doar dacă uleiul se utilizează în stare neamestecată. Indicaţii pt. atelierele de service: restul de ulei din rezervor nu trebuie să fie mai mare de 5%. Ambalaje disponibile 1 L Art. nr. 8972 4 L Art. nr. 3715 5 L Art. nr. 8973 20 L Art. nr. 3708 60 L Art. nr. 3709 205 L Art. nr. 3711

Ambalaj: 4L
Categorie: Ulei motor
Viscozitate: 5W30


Ambalaj: 5L
Categorie: Ulei motor
Viscozitate: 5W30


Ambalaj: 5L
Categorie: Ulei motor
Viscozitate: 5W30
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi, BMW, Mercedes-Benz şi grupul VW. Uleiul de motor hightech cu viscozitate redusă, fabricat prin tehnologie de sinteză, din generaţia Longlife 3 asigură o curăţenie deosebită a motorului datorită rezervei de putere mari. Îndeplineşte cele mai stricte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Reduce formarea de depuneri nedorite la motoarele pe benzină şi Diesel cu injecţie directă (FSI, TDI, Common-Rail etc.). Menţine consumul de ulei la un nivel scăzut. Asigură funcţionalitatea filtrului de particule Diesel (DPF) şi garantează o durată de serviciu maximă. Cu protecţie la uzură îmbunătăţită. Special pentru autovehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV etc.). Proprietăți - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - reduce emisiile poluante - funcționarea lină a motorului - reduce consumul de combustibil - lubrifiere instantanee după pornire la rece - durată lungă de viață a motorului - rezistență excelentă la uzură - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - curățenia remarcabilă a motorului - fiabilitate ridicată a lubrifierii - stabilitate optimă la îmbătrânire - stabilitate mare la forfecare Corespunde şi indeplineşte următoarele specificatii: ACEA C3 • API SP • BMW Longlife-04 • MB-Approval 229.31 • MB-Approval 229.51 • MB-Approval 229.52 • Opel OV 040 1547 - D30 / Opel OV 040 1547 - G30 • Porsche C30 • VW 504 00 • VW 507 00 LIQUI MOLY recomandă de asemenea folosirea acestui produs şi la autovehicolele cu următoarele specificaţii : ACEA C2 • BMW Longlife-01 (bis MJ 2018)* • BMW Longlife-01 FE (bis MJ 2018)* • Fiat 9.55535-S1 • Fiat 9.55535-S3 • GWM • HAVAL • VW 500 00 • VW 501 01 • VW 502 00 • VW 503 00 • VW 503 01 • VW 505 00 • VW 505 01 • VW 506 00 • VW 506 01 (Ausnahme R5 und V10 TDI-Motoren vor 6/2006) • Wuling • *nur zulässig für BMW Ottomotoren ohne Partikelfilter im Gebiet der EU einschließlich Norwegen, Schweiz und Liechtenstein Caracteristici tehnice Clasa SAE 5W-30 SAE J300 Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757 Vâscozitate la 40°C 70 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la 100°C 12.2 mm²/s ASTM D 7042-04 Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684 Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293 Indice de vâscozitate 173 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481 Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592 Numărul total de bază 11,1 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenușă de Sulfat 0,85 g/100g DIN 51575 Culoare L3,5 DIN ISO 2049 Domenii de utilizare Pentru motoarele pe benzină și diesel care respectă standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6 (inclusiv FSI, common rail și pompe duze). De asemenea, potrivit pentru vehiculele cu motor (CNG / GPL) și vehiculele cu filtru de particule diesel (DPF), chiar dacă este recondiționat. Excepție: motoarele R5 și V10 TDI fabricație înainte de 06/2006. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și convertori catalitici. Pentru cerere universală pentru cele mai noi tehnologii motorizate de la Audi, BMW, Mercedes-Benz și VW Group. Mod de utilizare Se vor repecta indicaţiile producătorilor de motoare şi autovehicule. Eficienţă maximă şi protecţia filtrului de particule este asigurată doar dacă uleiul se utilizează în stare neamestecată. Indicaţii pt. atelierele de service: restul de ulei din rezervor nu trebuie să fie mai mare de 5%. Ambalaje disponibile 1 L Art. nr. 8972 4 L Art. nr. 3715 5 L Art. nr. 8973 20 L Art. nr. 3708 60 L Art. nr. 3709 205 L Art. nr. 3711
Flash Deals