stdClass Object ( [default_img] => ulei-motor-10w40-mannol-ts-9-romcar-75234.webp [url] => ulei-motor-10w40-mannol-ts-9-uhpd-nano-api [furnizor] => Mannol Motor [id_furnizor] => 68 [oferta] => 0 [pret_ac] => 98.19 [tva] => 21.00 [pret] => 0.00 [stoc] => 10.00 [stoc_imediat] => 0.00 [val_ecotaxa] => 1.5 [pret_qty] => 0.00 [qty_min] => 0.00 [stoc_location] => [adaos] => 100.00 [discount] => 0.00 [pret_calculat] => 196.38 [pret_lista] => 196.38 [pret_final] => 196.38 [pret_adaos] => 196.38 [pret_qtyt] => 0 [id] => 97732 [id_vechi] => 0 [id_p_vechi] => 0 [id_comanda_veche] => 0 [id_clasa] => 0 [cod] => MN7109-10 [codC] => mn710910 [ean] => 4036021173276 [site] => [cheie] => [enable] => 1 [left] => 0 [prima_pagina] => 0 [id_raft] => 0 [denumire] => Ulei motor 10W40 Mannol TS-9 UHPD Nano API CJ-4 ACEA E8 E11 10L [denumire_scurta] => [descriere] =>Uleiul de motor sintetic All-season synthetic low-ash pentru ultima generație de motoare diesel cu motor diesel de mare viteză foarte încărcate și turbocompropulsoare, cu motor turbo, folosind combustibili cu conținut scăzut de sulf. Uleiul respectă specificația GLOBAL-DHD-1, care ia în considerare toate cerințele producătorilor europeni, americani și japonezi de motoare diesel de mare tonaj produse din 1998, funcțind în condiții grele cu intervale extinse de schimbare a uleiului, îndeplinind standardele aplicabile privind conținutul substanțelor toxice din gazele de eșapament și instalate în vehicule grele (peste 3,9 tone).
Contiba de produse:
- O bază sintetică de cea mai înaltă calitate, cu un pachet aditiv inovator care oferă vâscozitate ideală pe o gamă largă de temperaturi, oferă proprietăți de neegalat anti-fricțiune, anti-uzură și presiune extremă, care prelungește semnificativ durata de viață a vehiculului, chiar și condițiile de funcționare cele mai extreme pe o gamă largă de temperaturi ambiante și asigură o economie de combustibil semnificativă;
- O bază sintetică stabilă oferă uleiului o stabilitate termică oxidativă crescută, care, combinată cu proprietățile excelente ale detergentului și dispersantelor și cu conținut scăzut de șoareci, reduce efectiv formarea depozitelor de toate tipurile și păstrează componentele separate ale motorului, în special grupul cilindru de piston, perfect curățat pe întregul interval dintre schimbările de ulei;
- Formula unică oferă ulei rezistenței la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere crescut, reduce consumul de operare, permițându-i să fie utilizat în motoarele cu intervale extinse de schimbare a uleiului (Trăiască până la 60.000 km) și motoarele convenționale;
- Datorită bazei sintetice a vâscozității optime, are proprietăți excelente la temperaturi scăzute, inclusiv un punct de turnare scăzută, care asigură o pompare excelentă și turnabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, pornire ușoară la rece (în jos la -30 °C) și uzură de pornire redusă;
- Compatibil cu toate sistemele de evacuare a gazelor de evacuare, DPF, TWC, EGR și SCR datorită tehnologiei SAPS scăzute;
- Protejează în mod eficient componentele separate ale motorului împotriva tuturor tipurilor de coroziune;
- Are un nivel scăzut de spumă și rezistă efectiv la aerare;
- Contracarează efectiv creșterea forței de forfecare în timpul funcționării cauzată de creșterea vâscozității datorate dispersiei funingine;
- Potrivit pentru motoare de gaze naturale lichefiate (GNL) și gaz petrolic lichefiat (GG).Concepute pentru toate tipurile de motoare diesel foarte încărcate de autostradă (tractoare pe distanțe lungi, autobuze etc.), off-road (construcție, minerit, agricultură) și vehicule speciale ale producătorilor europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro IV și VI, unde este necesar nivelul de performanță CJ-4 sau mai scăzut.
SPECIFICAȚIISAE 10W-40
APROBARERECOMANDAREAPI CJ-4/SN
ACEA E8, E11
JAZO DH-2
MB 228.31
MB 28.51
VOLVO VDS-4
OMUL M 3477
MAN M 3575
MACK EO-N Plus
MACK EO-O Premium Plus
DHD-1 GLOBALĂ
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20077
CUMMINS CES 2008
RENAULT RLD-3
MTU Type 3.1
CATERPILLAR ECF-2
CATERPILLAR ECF-3
[nota_interna] => [nota_cos] => [um] => [id_producator] => 547 [aug_piesaLaSchimb] => 0 [aug_piesaLaSchimbVal] => 0.00 [promo] => 0 [aug_cat_preturi] => 0 [pret_vechi] => 0.00 [stoc_minim] => -1.00 [stoc_de_com] => 0.00 [monede_afisate] => 1 [multiplicator] => 1 [greutate] => 5.00 [ecotaxa] => 1 [ecotaxa_val] => 1.50 [vizite] => 0 [sync] => 2025-10-05 17:53:24 [sync_site] => [no_sync] => 0 [is_pachet] => 0 [pachet_iduri] => [fortat] => 0 [for_search] => ambalaj 10l 10l ambalaj 10l 10l 10l 10l categorie uleidemotor uleidemotor categorie uleidemotor uleidemotor uleidemotor uleidemotor viscozitate 10w40 10w40 viscozitate 10w40 10w40 10w40 10w40 mannol mn710910 MN7109-10 ulei motor 10w40 mannol ts9 uhpd nano api cj4 acea e8 e11 10l Uleiul de motor sintetic All-season synthetic low-ash pentru ultima generație de motoare diesel cu motor diesel de mare viteza foarte încarcate și turbocompropulsoare, cu motor turbo, folosind combustibili cu conținut scazut de sulf. Uleiul respecta specificația GLOBAL-DHD-1, care ia în considerare toate cerințele producatorilor europeni, americani și japonezi de motoare diesel de mare tonaj produse din 1998, funcțind în condiții grele cu intervale extinse de schimbare a uleiului, îndeplinind standardele aplicabile privind conținutul substanțelor toxice din gazele de eșapament și instalate în vehicule grele (peste 3,9 tone). ulei motor 10w40 mannol ts9 uhpd nano api cj4 acea e8 e11 10l Uleiul de motor sintetic All-season synthetic low-ash pentru ultima generație de motoare diesel cu motor diesel de mare viteza foarte încarcate și turbocompropulsoare, cu motor turbo, folosind combustibili cu conținut scazut de sulf. Uleiul respecta specificația GLOBAL-DHD-1, care ia în considerare toate cerințele producatorilor europeni, americani și japonezi de motoare diesel de mare tonaj produse din 1998, funcțind în condiții grele cu intervale extinse de schimbare a uleiului, îndeplinind standardele aplicabile privind conținutul substanțelor toxice din gazele de eșapament și instalate în vehicule grele (peste 3,9 tone). mn710910 MN7109-10 mannol ambalaj 10l 10l ambalaj 10l 10l 10l 10l categorie uleidemotor uleidemotor categorie uleidemotor uleidemotor uleidemotor uleidemotor viscozitate 10w40 10w40 viscozitate 10w40 10w40 10w40 10w40 [meta_titlu] => Ulei motor 10W40 Mannol TS-9 UHPD Nano API CJ-4 | RomCar [meta_keywords] => MN7109-10, MANNOL, Ulei motor 10W40 Mannol TS-9 UHPD Nano API CJ-4 ACEA E8 E11 10L, ulei motor, ulei hidraulic, vaselina industriala, filtre industriale, ulei motor shell, ulei camioane mobil, vaselina mannol, ulei castrol ,ulei hidraulic john deere, [meta_descriere] => MN7109-10 MANNOL | Uleiul de motor sintetic All-season synthetic low-ash pentru ultima generatie de motoare diesel cu motor diesel de mare viteza [del] => 0 [redirecturl] => [raft] => [@tmp1 := IF(@pret_final > '0', 5, 0)] => 5 [@tmp2 := IF(`stoc` > 0, 4, 0)] => 4 [@tmp6 := IF(`default_img` != '', 3, 0)] => 3 [importanta] => 97732 [idVarianta] => 0 [producator] => MANNOL [imgProd] => mannol-romcar.webp [stele] => 5 [relevance] => 0 )DETROIT DIESEL DDC 93K218
Categorii articole
Ulei motor 10W40 Mannol TS-9 UHPD Nano API CJ-4 ACEA E8 E11 10L


✅ Transport gratuit, in zona de acoperire curier!

Livram gratuit comenzi mici 5kg - 25kg, minim 170ron/comanda

Livram produsul oriunde cu plata ramburs sau OP! Km exteriori se platesc separat

Produsul poate fi returnat vezi politica de retur!

Oferim consultanta tehnica pentru fiecare produs!

1 puncte de fidelitate (pentru fiecare 100 lei cheltuiti primiti un punct in valoare de 5 lei)

Garantam cel mai mic pret. Ai gasit un pret mai mic? Promitem sa il echivalam.
Caracteristici:
Ambalaj: 10L
Categorie: Ulei de motor
Viscozitate: 10W40
Descriere
Uleiul de motor sintetic All-season synthetic low-ash pentru ultima generație de motoare diesel cu motor diesel de mare viteză foarte încărcate și turbocompropulsoare, cu motor turbo, folosind combustibili cu conținut scăzut de sulf. Uleiul respectă specificația GLOBAL-DHD-1, care ia în considerare toate cerințele producătorilor europeni, americani și japonezi de motoare diesel de mare tonaj produse din 1998, funcțind în condiții grele cu intervale extinse de schimbare a uleiului, îndeplinind standardele aplicabile privind conținutul substanțelor toxice din gazele de eșapament și instalate în vehicule grele (peste 3,9 tone).
Contiba de produse:
- O bază sintetică de cea mai înaltă calitate, cu un pachet aditiv inovator care oferă vâscozitate ideală pe o gamă largă de temperaturi, oferă proprietăți de neegalat anti-fricțiune, anti-uzură și presiune extremă, care prelungește semnificativ durata de viață a vehiculului, chiar și condițiile de funcționare cele mai extreme pe o gamă largă de temperaturi ambiante și asigură o economie de combustibil semnificativă;
- O bază sintetică stabilă oferă uleiului o stabilitate termică oxidativă crescută, care, combinată cu proprietățile excelente ale detergentului și dispersantelor și cu conținut scăzut de șoareci, reduce efectiv formarea depozitelor de toate tipurile și păstrează componentele separate ale motorului, în special grupul cilindru de piston, perfect curățat pe întregul interval dintre schimbările de ulei;
- Formula unică oferă ulei rezistenței la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere crescut, reduce consumul de operare, permițându-i să fie utilizat în motoarele cu intervale extinse de schimbare a uleiului (Trăiască până la 60.000 km) și motoarele convenționale;
- Datorită bazei sintetice a vâscozității optime, are proprietăți excelente la temperaturi scăzute, inclusiv un punct de turnare scăzută, care asigură o pompare excelentă și turnabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, pornire ușoară la rece (în jos la -30 °C) și uzură de pornire redusă;
- Compatibil cu toate sistemele de evacuare a gazelor de evacuare, DPF, TWC, EGR și SCR datorită tehnologiei SAPS scăzute;
- Protejează în mod eficient componentele separate ale motorului împotriva tuturor tipurilor de coroziune;
- Are un nivel scăzut de spumă și rezistă efectiv la aerare;
- Contracarează efectiv creșterea forței de forfecare în timpul funcționării cauzată de creșterea vâscozității datorate dispersiei funingine;
- Potrivit pentru motoare de gaze naturale lichefiate (GNL) și gaz petrolic lichefiat (GG).
Concepute pentru toate tipurile de motoare diesel foarte încărcate de autostradă (tractoare pe distanțe lungi, autobuze etc.), off-road (construcție, minerit, agricultură) și vehicule speciale ale producătorilor europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro IV și VI, unde este necesar nivelul de performanță CJ-4 sau mai scăzut.
SAE 10W-40
API CJ-4/SN
ACEA E8, E11
JAZO DH-2
MB 228.31
MB 28.51
VOLVO VDS-4
OMUL M 3477
MAN M 3575
MACK EO-N Plus
MACK EO-O Premium Plus
DHD-1 GLOBALĂ
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20077
CUMMINS CES 2008
RENAULT RLD-3
MTU Type 3.1
CATERPILLAR ECF-2
CATERPILLAR ECF-3
DETROIT DIESEL DDC 93K218
Cod | Producator |
---|---|
MN7109-1 | 0 |
MN7109-20 | 0 |
MN7109-5 | 0 |
MN7109-4 | 0 |
MN7109-60 | 0 |
MN7109-DR | 0 |
D2663M3BM | EMAG |
4036021173276 | UPC/EAN |

Ambalaj: 20L
Categorie: Ulei de motor
Viscozitate: 10W40
Uleiul de motor sintetic All-season synthetic low-ash pentru ultima generație de motoare diesel cu motor diesel de mare viteză foarte încărcate și turbocompropulsoare, cu motor turbo, folosind combustibili cu conținut scăzut de sulf. Uleiul respectă specificația GLOBAL-DHD-1, care ia în considerare toate cerințele producătorilor europeni, americani și japonezi de motoare diesel de mare tonaj produse din 1998, funcțind în condiții grele cu intervale extinse de schimbare a uleiului, îndeplinind standardele aplicabile privind conținutul substanțelor toxice din gazele de eșapament și instalate în vehicule grele (peste 3,9 tone). Contiba de produse: - O bază sintetică de cea mai înaltă calitate, cu un pachet aditiv inovator care oferă vâscozitate ideală pe o gamă largă de temperaturi, oferă proprietăți de neegalat anti-fricțiune, anti-uzură și presiune extremă, care prelungește semnificativ durata de viață a vehiculului, chiar și condițiile de funcționare cele mai extreme pe o gamă largă de temperaturi ambiante și asigură o economie de combustibil semnificativă; - O bază sintetică stabilă oferă uleiului o stabilitate termică oxidativă crescută, care, combinată cu proprietățile excelente ale detergentului și dispersantelor și cu conținut scăzut de șoareci, reduce efectiv formarea depozitelor de toate tipurile și păstrează componentele separate ale motorului, în special grupul cilindru de piston, perfect curățat pe întregul interval dintre schimbările de ulei; - Formula unică oferă ulei rezistenței la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere crescut, reduce consumul de operare, permițându-i să fie utilizat în motoarele cu intervale extinse de schimbare a uleiului (Trăiască până la 60.000 km) și motoarele convenționale; - Datorită bazei sintetice a vâscozității optime, are proprietăți excelente la temperaturi scăzute, inclusiv un punct de turnare scăzută, care asigură o pompare excelentă și turnabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, pornire ușoară la rece (în jos la -30 °C) și uzură de pornire redusă; - Compatibil cu toate sistemele de evacuare a gazelor de evacuare, DPF, TWC, EGR și SCR datorită tehnologiei SAPS scăzute; - Protejează în mod eficient componentele separate ale motorului împotriva tuturor tipurilor de coroziune; - Are un nivel scăzut de spumă și rezistă efectiv la aerare; - Contracarează efectiv creșterea forței de forfecare în timpul funcționării cauzată de creșterea vâscozității datorate dispersiei funingine; - Potrivit pentru motoare de gaze naturale lichefiate (GNL) și gaz petrolic lichefiat (GG). Concepute pentru toate tipurile de motoare diesel foarte încărcate de autostradă (tractoare pe distanțe lungi, autobuze etc.), off-road (construcție, minerit, agricultură) și vehicule speciale ale producătorilor europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro IV și VI, unde este necesar nivelul de performanță CJ-4 sau mai scăzut. SPECIFICAȚII SAE 10W-40 APROBARE RECOMANDARE API CJ-4/SN ACEA E8, E11 JAZO DH-2 MB 228.31 MB 28.51 VOLVO VDS-4 OMUL M 3477 MAN M 3575 MACK EO-N Plus MACK EO-O Premium Plus DHD-1 GLOBALĂ CUMMINS CES 20076 CUMMINS CES 20077 CUMMINS CES 2008 RENAULT RLD-3 MTU Type 3.1 CATERPILLAR ECF-2 CATERPILLAR ECF-3 DETROIT DIESEL DDC 93K218 Cumpara din Emag!

Ambalaj: 5L
Categorie: Ulei de motor
Viscozitate: 10W40
Uleiul de motor sintetic All-season synthetic low-ash pentru ultima generație de motoare diesel cu motor diesel de mare viteză foarte încărcate și turbocompropulsoare, cu motor turbo, folosind combustibili cu conținut scăzut de sulf. Uleiul respectă specificația GLOBAL-DHD-1, care ia în considerare toate cerințele producătorilor europeni, americani și japonezi de motoare diesel de mare tonaj produse din 1998, funcțind în condiții grele cu intervale extinse de schimbare a uleiului, îndeplinind standardele aplicabile privind conținutul substanțelor toxice din gazele de eșapament și instalate în vehicule grele (peste 3,9 tone). Contiba de produse: - O bază sintetică de cea mai înaltă calitate, cu un pachet aditiv inovator care oferă vâscozitate ideală pe o gamă largă de temperaturi, oferă proprietăți de neegalat anti-fricțiune, anti-uzură și presiune extremă, care prelungește semnificativ durata de viață a vehiculului, chiar și condițiile de funcționare cele mai extreme pe o gamă largă de temperaturi ambiante și asigură o economie de combustibil semnificativă; - O bază sintetică stabilă oferă uleiului o stabilitate termică oxidativă crescută, care, combinată cu proprietățile excelente ale detergentului și dispersantelor și cu conținut scăzut de șoareci, reduce efectiv formarea depozitelor de toate tipurile și păstrează componentele separate ale motorului, în special grupul cilindru de piston, perfect curățat pe întregul interval dintre schimbările de ulei; - Formula unică oferă ulei rezistenței la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere crescut, reduce consumul de operare, permițându-i să fie utilizat în motoarele cu intervale extinse de schimbare a uleiului (Trăiască până la 60.000 km) și motoarele convenționale; - Datorită bazei sintetice a vâscozității optime, are proprietăți excelente la temperaturi scăzute, inclusiv un punct de turnare scăzută, care asigură o pompare excelentă și turnabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, pornire ușoară la rece (în jos la -30 °C) și uzură de pornire redusă; - Compatibil cu toate sistemele de evacuare a gazelor de evacuare, DPF, TWC, EGR și SCR datorită tehnologiei SAPS scăzute; - Protejează în mod eficient componentele separate ale motorului împotriva tuturor tipurilor de coroziune; - Are un nivel scăzut de spumă și rezistă efectiv la aerare; - Contracarează efectiv creșterea forței de forfecare în timpul funcționării cauzată de creșterea vâscozității datorate dispersiei funingine; - Potrivit pentru motoare de gaze naturale lichefiate (GNL) și gaz petrolic lichefiat (GG). Concepute pentru toate tipurile de motoare diesel foarte încărcate de autostradă (tractoare pe distanțe lungi, autobuze etc.), off-road (construcție, minerit, agricultură) și vehicule speciale ale producătorilor europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro IV și VI, unde este necesar nivelul de performanță CJ-4 sau mai scăzut. SPECIFICAȚII SAE 10W-40 APROBARE RECOMANDARE API CJ-4/SN ACEA E8, E11 JAZO DH-2 MB 228.31 MB 28.51 VOLVO VDS-4 OMUL M 3477 MAN M 3575 MACK EO-N Plus MACK EO-O Premium Plus DHD-1 GLOBALĂ CUMMINS CES 20076 CUMMINS CES 20077 CUMMINS CES 2008 RENAULT RLD-3 MTU Type 3.1 CATERPILLAR ECF-2 CATERPILLAR ECF-3 DETROIT DIESEL DDC 93K218 Cumpara din Emag!

