Rezistență îmbunătățită la uzură
În testele de motor standard din industrie, Shell Rimula R3 Turbo a depășit limitele de performanță și a demonstrat o protecție excelentă a uzurii în patru domenii critice: uzura inelului, uzura de garnitură, uzura cu vârf de curgere și purtarea urmăritorilor camerei. Shell Rimula R3 Turbo oferă o protecție îmbunătățită a uzurii în comparație cu uleiurile de generație anterioară, de exemplu, uleiurile API CG-4 și CF-4.
Controlul excepțional al depozitelor
Shell Rimula R3 Turbo ajută la controlul acumulării de depozite pe piston pentru eficiența continuă a motorului, oferind o putere excelentă a murdăriei și a depunerilor. În testele de depunere a motorului cheie, Shell Rimula R3 Turbo a demonstrat în mod clar niveluri mai scăzute de depozite decât cerințele minime de performanță pentru API CH-4.
Rezistența la căldură crescută
Motoarele care muncesc din greu generează multă căldură. Shell Rimula R3 Turbo a fost dezvoltat pentru a rezista defecțiunii prin căldură pentru a asigura protecția continuă sub serviciul de mare tonaj. Petrolul depășește cerințele testelor cheie de oxidare la temperaturi ridicate din industrie cu până la 58%,1 oferind o marjă de siguranță robustă pentru toate, dar cele mai severe operațiuni.
Specificații:
SAE grad de vâscozitate: 15W-40
API: CH-4, CG-4, CF-4,CF; ACEA: E2; Caterpillar: ECF-1-A; Cummins: CES 20076, 71; Mack: EO-M, EO-M+; MAN: 271; MB-Approval 228.1; Volvo: VDS.
Cummins: CES 20071;