Ulei de motor mineral cu mari sezoane, cu un plus de hidrosintetice pentru motoare diesel moderne, grele și de mare viteză cu și fără turbocartof, care funcționează în condiții extrem de dificile (inclusiv, la temperaturi ambientale ridicate) și pentru motoarele cu kilometraj ridicat. Proiectat special pentru a proteja echipamentul și pentru a beneficia cea mai mare parte a acestuia sub sarcini extreme.
Contiba de produse:
- Baza extrem de viscuoasă mineral-sintetică de cea mai înaltă calitate oferă proprietăți bune anti-frică și anti-uzură, extinde semnificativ durata de viață a echipamentelor în comparație cu uleiurile omoloage din cele mai extreme moduri de operare;
- În comparație cu omologii, are o stabilitate mai mare a oxidării termice care, în combinație cu proprietățile excelente ale detergenților-dispersoare (TBN> 10) reduc în mod eficient formarea de scalare și la varnish, previne depozitele de toate tipurile și menține piesele motorului foarte curate pe tot parcursul serviciului între înlocuitori;
- Aditivii dispersanți unici susțin în mod eficient particulele de funingine în suspensie;
- Perfect compatibil cu toate tipurile de garnituri și are o tendință scăzută de a se scurge chiar și atunci când este purtată, datorită bazei ridicate de vâscozitate;
- Conține componente care împiedică oxidarea și depoziția contaminanților pe piston și inele; complet scoase din pereții cilindrului de către inelele de control al uleiului, care, în combinație cu evaporarea scăzută, reduce semnificativ deșeurile de ulei din cauza scalării uniforme chiar și pe motoarele uzate și permit utilizarea acestuia în motoarele cu durata lungă de viață și uleiurile obișnuite;
- Utilizarea aditivilor de îngroșare ai ultimei generații nepredispuși la degradare permite menținerea vâscozității necesare pe întreaga perioadă dintre înlocuitori;
- Protejează în mod eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Poate fi utilizat în combinație cu puține, toate cu conținut mai mare de sulf.
Concepute pentru toate tipurile de motoare diesel de mare tonaj (camide pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini off-road (construcții, minerit, agricultură) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I, II, III, IV în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CH-4 sau mai mic. Foarte recomandat pentru vehiculele cu pistă de mare ajutor.
Poate fi utilizat în motoarele pe benzină în cazul în care este necesară o performanță API SL sau mai mică.