Uleiul de motor sintetic modern pentru motoare diesel de înaltă duel și de mare viteză cu și fără turbocompresor, care funcționează în condiții dificile. Petrolul a trecut cu succes testele rutiere și de laborator la centrele Mercedes-Benz, MAN și MTU și are aprobările scrise.
Contiba de produse:
- Baza sintetică de cea mai înaltă calitate, cu o vâscozitate ideală într-un interval larg de temperatură, oferă proprietăți de neegalat anti-fricțiune, anti-uzură și anti-scăfonare, care extind semnificativ durata de viață a echipamentelor în toate, chiar și cele mai extreme, moduri de operare într-o gamă largă de temperaturi ambientale și oferă economii semnificative de combustibil;
- Baza sintetică stabilă în combinație cu antioxidanți naturali oferă o stabilitate oxidativă termică crescută a uleiului, care, în combinație cu proprietățile excelente ale dispersării detergentului (TBN> 12.5) și cu conținutul scăzut de cenușă, reduce în mod eficient formarea de scalare și lacul, previne depunerile de toate tipurile și menține piesele motorului, în special grupul cilindru-piston, extrem de curat pe tot parcursul serviciului între înlocuitori;
- O formulă unică oferă rezistență la ulei la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere ridicat, reduce "risizia" de scalare a uleiului, ceea ce permite utilizarea acestuia în motoarele cu un interval de viață lung, nu mai puțin de 500 de ore de motor și motoare convenționale;
- Datorită bazei sintetice cu vâscozitate optimă, are proprietăți excelente la temperaturi scăzute, inclusiv un punct de turnare scăzută, împreună cu o pompare bună a uleiului și o atractabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, ușor "începe rece" (până la
-30 oC) și uzura de pornire redusă;
- Compatibil cu sistemele EGR și SCR, care nu sunt adecvate pentru sistemele echipate cu filtre de particule diesel (DPF);
- Protejează în mod eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Formarea inferioară a spumei;
- se ocupă efectiv de creşterea stresului de forfecare în timpul funcţionării cauzată de creşterea vâsclicării crescute din cauza dispersiei funiei;
- Poate fi utilizat în combinație cu puține, toate cu conținut mai mare de sulf.
Conceput pentru toate tipurile de motoare diesel de mare costiță (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini off-road (construcție, minerit, agricultură) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I, II, III, IV, V în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CIM-4 sau mai scăzut.
Poate fi utilizat în motoarele pe benzină în cazul în care este necesară o performanță API SL sau mai mică.