Descriere
Spray Reparatii Anvelope Mannol, 450ml - Reifen Doctor
este destinat repararii gaurilor la o anvelopa fara a fi necesara demontarea acesteia. Eficient si rapid, acopera gaurile cu un diametru de pana la 5 mm prin formarea unei pelicule rezistente. Nu influenteaza balansul rotilor ci ramane activ in anvelopa.
Reifen Doctor - un instrument special de pulverizare ușor de utilizat pentru repararea de urgență a peneurilor anvelopelor cu cameră și fără cameră de aer de pe roți turnate și ștanțate, fără a le demonta. Spuma rezultată sigilează rapid și fiabil pene și scurgeri de toate tipurile cu diametrul de până la 5 mm, creând o peliculă autovulcanizantă de lungă durată atunci când interacționează cu aerul. Aplicabil pentru toate dimensiunile de anvelope ale autoturismelor, camionetelor ușoare și remorcilor. Nu este aplicabil pentru rafale și crăpături lungi sau când anvelopa a alunecat de pe disc.
Proprietăți:
- Rămâne în anvelopă în stare activă pentru o perioadă lungă de timp și previne apariția scurgerilor de aer în viitor, inclusiv a peneurilor repetate;
- Nu duce la formarea de oxizi și rugină pe suprafața roții;
- Nu afectează echilibrarea roților;
- Nu îngheață la frig
Aplicație:
1. Dacă este posibil, îndepărtați cauza pană (cui, șurub autofiletant etc.). Rotiți roata cu pană în jos și eliberați complet aerul rămas din anvelopă.
2. Pe vreme rece, încălziți balonul la o temperatură de cel puțin +15 °C (de exemplu, într-o cabină caldă), apoi agitați bine.
3. Înșurubați conectorul cilindrului pe valva anvelopei.
4. Țineți balonul vertical și injectați întregul conținut al balonului în anvelopă. Un cilindru este suficient pentru o anvelopă cu un diametru al jantei (diametru de aterizare) de 15'.
5. Umflați anvelopa la presiunea necesară. Pentru ca spuma să fie distribuită uniform în interiorul anvelopei și să sigileze în mod fiabil pană, este necesar să conduceți cu o viteză medie de 70 km/h timp de 10-15 km.
6. Cât mai curând posibil, contactați stația de service pentru reparații profesionale ale anvelopelor, iar până atunci, monitorizați periodic presiunea aerului din anvelopă.
Notă: Nu este potrivit pentru utilizarea în sisteme de monitorizare a presiunii în anvelope cu măsurare directă (TPMS).