Livrare
Clientul poate opta pentru una din cele 2 metode de livrare:
1. Livrarea prin curier
2. Ridicare personala de la depozit romcar.ro
Livrarea prin curier
Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele comandate la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei. Comenzile vor fi livrate in mod normal in 24-48 de ore dupa confirmarea disponibilitatii produselor de catre unul din reprezentantii romcar.ro , in functie de locul de depozitare a produselor.
* Datorita conditiilor dificile de transport, pentru produsele care fac parte din urmatoarele categorii si care se doresc livrate prin intermediul curierului rapid, se percepe o taxa suplimentara de30 lei, indiferent de valoare comenzii.
- Baterii auto
- Anvelope auto
- Jante auto
- Cutii portbagaj
De mentionat faptul ca produsele vor fi trimise clientului dupa confirmarea platii, in cazul in care plata s-a efectuat prin OP.
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, curierul il va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca in termen de 7 zile calendaristice livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda. Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari.
Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorului termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre acesta, comanda va fi anulata.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa verificati cu atentie piesele primite. Sesizarile referitoare la integritatea si/sau continutul coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea obligatorie a unui proces verbal constatator in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara va fi extrem de greu de solutionat, deoarece firma de curierat nu va putea fi trasa la raspundere.
Programul de livrare al curierilor:
In Bucuresti, de Luni pana Vineri in intervalul orar 10.00 - 18.00, Sambata in intervalul orar 10.00 - 16.00 (doar in localitatile unde exista sediu Fan Courier sau Urgent-Cargus)
In tara, de Luni pana Vineri in intervalul orar 10.00 - 20.00, Sambata in intervalul orar 10.00 - 14.00
Ridicarea produselor de la sediul firmei
Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei FIRMA pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate. Dupa plasarea comenzii un agent romcar.ro o sa va contacteze pentru a va transmite o ora si data aproximativa la care va puteti prezenta la sediu in vederea preluarii produselor.
Program magazin
Luni - Vineri, între orele 09:00 - 17:00;
Livrarea comenzilor cu optiunea ridicarii de la magazin
Comenzile confirmate până în ora 14:00 pot fi ridicate de la showroom în aceeași zi, începand cu ora 17:00.
Comenzile confirmate după ora 14:00 pot fi ridicate de la showroom a doua zi începand cu ora 10:00.
*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online) este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:
– Pentru persoane fizice este necesara prezentarea unui act de identitate
– Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si imputernicire/stampila din partea firmei.
Retur
Cumparatorul poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online romcar.ro , in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor, conform OUG 34/2014 art. 9/1.
* Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
* Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
* Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna!
Cum returnezi produsele vandute de romcar.ro
Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzata.
- Pasul 1: Se completeaza formularul de retur
- Pasul 2: Se trimite produsul la adresa de mai jos. In pachet trebuie sa puneti o copie a facturii fiscale si formularul de retur tiparit.
Produsele se vor returna prin orice serviciu de curierat agreat de Cumparator pe adresa de mai jos, fara a opta pentru serviciul ramburs. Banii se vor returna dupa inspectia pieselor intr-un cont bancar pus la dispozitie de client.
FIRMA
Coletul trebuie sa fie obligatoriu insotit de fisa de retur completata care se poate descarca de aici. Puteti formula orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa contact@romcar.ro.
Nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
-Produsele care prezinta urme si amprente, pe cutii sau pe produs, ale lucratorilor din service-ul unde se va duce produsul, in vederea montajului.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre Cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru.
- In cazul unui retur la care se solicita "Colet la schimb" taxa de transport va fi 60 de lei (30 colet tur, 30 colet retur)
In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.
Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.
Rambursarea banilor
Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.
Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.
ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura!
Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar, la predarea produselor la sediul nostru din FIRMA.
Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu par a putea fi rezolvate pe email va rugam sa luati legatura cu noi prin telefon: 0721496076 sau email: comenzi#romcar.ro